Публична лекция „#Инфлуенсър Маркетинг“
18:00 часа, галерия УниАрт
Организатори:
Училище за професионално и продължаващо обучение към НБУ
Лектори:
Даниела Ничева
Добромира Маринчева
Участници:
студенти, преподаватели, външни участници
Днес Инфлуенсър Маркетинга е една от най-новите и най-успешните форми на социален маркетинг.
В тази публична лекция - дискусия с Даниела Ничева и Добромира Маринчева ще говорим за основните положения, които са залегнали в успешния #ИнфлуенсърМаркетинг.
Ще ви покажем Реализирани кампании в България.
Какво ще научите:
- Как да подберте качествени инфлуенсъри и как да ги разпознаете.
- Как да провеждате маркетингови кампании, които влияят.
- Какви показатели да следите.
Съдържание на лекцията:
1. Защо инфлуенсър маркетинг?
• Световна статистика и тенденции.
• Актуални примери от света.
• Реализирани кампании в България.
• Ключови измерители за отлични резултати.
2. За Инфлуенсърите
• Кои са те и как да ги подбираме?
• Водещи практики при изграждане на успешни партньорства.
• Заплащане на инфлуенсъри.
3. За стратегията и съдържанието
• За Разказването на истории.
• За Типовете съдържание.
Даниела Ничева има магистърски степени по Икономика, Инженерство и Мениджмънт. Съчетава богат опит с търговски канали в телеком индустрията като: B2B Partnership Executive, Distribution Channel и Директор за бизнес развитие във Виваком, Самсунг, Макс Телеком със страст към магията на всяка добре разказана история. Даниела отговаря за комуникационните инструменти на марката, тона на гласа, стила и последователността на всички корпоративни презентационни формати.
Добромира Маринчева съчетава опит като Mаркетинг Директор на телекомуникационна компания, ръководеща всички маркетингови функции, включително връзки с обществеността, външни и вътрешни комуникации, разработване и пускане на нови продукти, разширяване на чуждестранните пазари, с богата практика за внедряване на B2B технически и търговски решения в топ 500 бизнес сегмента в България. Някои от нейните проекти са фокусирани върху ребрандиране, препозициониране на съществуващи компании, стартиране на нови продукти - масов пазар b2c и b2b. Надгражда опита и познанията си с MBA от University of Chicago, Booth School of Business.